środa, 8 października 2014

Plagiat

Ogłoszenia:
Hej wszystkim jest coś wartego poświęcenia chwili uwagi. Proszę przeczytajcie ten post a potem zapoznajcie się z linkiem
Tu chodzi o Leith. Już pewnie co niektórzy wiedzą o co chodzi i wogólę, ale  ja pokrótce przedstawię. Leith posiada bloga pewnie kojarzycie o Sasuke i Niko,  super polecam ja sama jestem jego fanką J Kiedyś poproszę autorkę o autograf :P, ale co do sprawy znalazła się taka mała niepełnoletnia twórczyni książki, której całą treść Z E R Ż N Ę Ł A z bloga Leithe. Jaka masakra, żeby być aż tak bezczelnym, do tego jeszcze nasz kraj Polska w którym system karny działa jak działa i umarza wyroki. Nie mogę przeżyć normalnie. Ktoś się trudzi, piszę bloga, stara się z czasem ma swoich fanów tworzy piękną historię a tu znajduje się taka mała siksa i wszystko przywłaszcza i jeszcze roki to i ma KASĘ a ty piszesz bloga bezinteresownie, bez żadnego wynagrodzenia, aż mnie nerwy noszą jak można zrobić coś takiego po prostu nie rozumiem. Ale tu nie chodzi o moje żale trzeba coś z tym zrobić jak najszybciej. Kliknijcie na link i przeczytajcie szczegóły tego jakże bezczelnego plagiatu. To może przydarzyć się każdemu. K A Ż D E M U posiadaczowi bloga. Teraz trzeba nagłośnić tą sprawę. Plagiat nie może być bezkarny. Pozdrawiam. Niech każda osoba co ma bloga dowie się o tym i także nagłośni plagiat który dotknął Leithe

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz